K U N D S E R V I C E

K U N D S E R V I C E

Försäljning är lika med service!

När du anlitar ELICC börjar jag med att göra en noggrann analys av ert företagsbehov genom att intervjua chefer och medarbetare. Jag skräddarsyr ett förslag från analysen på vilken typ av utbildning/coaching som passar ert företag.

Jag skräddarsyr framgångsrika utbildningar med en unik analysmetod genom min erfarenhet. Utbildar din personal att ta hand om både befintliga och nya kunder för en ökad försäljning.

Utbildningen innehåller bland annat; lyssna på kundens behov, olika frågetekniker, hantera invändningar, merförsäljning och kundfeedback.

Medlyssning och utvecklande feedback som är en mycket viktig del, ingår också i konceptet. En tid efter utbildningen avslutas uppdraget med en viktig uppföljning och feedback till chef.

Genomförda kundserviceutbildningar inom olika branscher i hela Sverige har gett många nöjda medarbetare, chefer och kunder.